Een SEA specialist staat voor zoekmachinemarketing specialist. Je hebt waarschijnlijk al vaker van de Engelse afkorting SEA gehoord. SEA staat voor search engine advertising. Een SEA specialist is een breed begrip in de online marketing en houdt zich met verschillende dingen bezig. Echter hebben alle onderdelen van een SEA specialist een gezamenlijk doel. Voor een SEA specialist draait het om het bemachtigen van hoge posities met jouw website of webshop binnen de betaalde zoekresultaten van zoekmachines, zoals Google. Maar hoe gaat een SEA specialist te werk en welke verschillende mogelijkheden zijn er? Alle antwoorden op jouw vragen omtrent een SEA specialist worden hieronder beantwoord.

Wat is een SEA specialist?
Een SEA specialist is onder andere bezig met het adverteren in de betaalde zoekresultaten van zoekmachines. Deze betaalde zoekresultaten worden bovenaan de resultatenpagina (SERP) getoond in Google. Onder de eerste betaalde zoekresultaten (meestal 4 betaalde zoekresultaten) volgen de organische zoekresultaten. Het toepassen van een SEA specialist voor jouw bedrijf brengen kosten met zich mee, maar wanneer SEA marketing op de correcte wijze wordt uitgevierd kan het zeer rendabel zijn voor jouw business. Internetgebruikers zoeken ook bepaalde zoektermen en wanneer deze relevant zijn voor jouw producten of diensten wil je zorgen dat je gevonden wordt in de betaalde zoekresultaten. Hiervoor is het nodig om advertentiecampagnes te ontwikkelen en uit te zetten.
Maar eerst start een SEA specialist bij Convident met een uitgebreid zoekwoorden onderzoek. Onze SEA specialisten gaan opzoek naar de zoektermen waar jouw doelgroep(en) op zoekt en dus relevant zijn voor jouw website of webshop. De bevindingen uit het zoekwoorden onderzoek worden gebruikt om relevant en gerichte advertentiecampagnes te creëren. Zo zorgen onze SEA specialisten ervoor dat jouw advertenties worden getoond aan potentiële klanten. Nu rest alleen nog de vraag via welke weg jouw advertentiecampagnes in de zoekmachines getoond gaan worden. Hieronder volgt een overzicht van de verschillende onderdelen die een SEA specialist tot zijn beschikking heeft.
Een SEA specialist ontzorgt jouw in al jouw SEA-activiteiten
SEA services
“Gelijk inzicht en meteen bovenaan in de zoekmachine met betalen per klik”
Wat zijn de onderdelen van een SEA specialist?
Een SEA specialist heeft verschillende mogelijkheden in het lanceren van jouw advertentiecampagnes. Er zijn namelijk een aantal verschillende zoekmachines waaruit een SEA specialist kan kiezen om te gaan adverteren. De meest bekende zijn Google, Bing en Yahoo. In Nederland maakt z’n 95% van de internetgebruikers gebruik van de zoekmachinegigant genaamd Google. Een SEA specialist van Convident heeft het bij SEA marketing dus over het adverteren in Google, tenzij anders vermeld. Binnen Google zijn er verschillende opties om te adverteren binnen de zoekmachine. De meest bekende en meest zichtbare vormen van adverteren binnen de zoekmachine zijn tekstadvertenties en Shopping advertenties. Andere vormen zijn bijvoorbeeld Display, Discovery en videoadvertenties. Eerst bespreken we de advertentiedienst van Google, namelijk Google Ads. Vervolgens gaan we dieper in op de zojuist genoemde advertentiemogelijkheden.
Grip, meetbaar en controle. Dat zijn de keywords van onze SEA specialist.

Wat is Google Ads?
Google Ads is het advertentieprogramma dat is ontwikkeld door Google. Google Ads maakt gebruik van het Google Network om advertenties te kunnen tonen aan internetgebruikers. Binnen Google Ads is het mogelijk om al jouw lopende advertentiecampagnes te beheren. Zoals hierboven al genoemd is hebben SEA specialisten binnen Google Ads verschillende mogelijkheden qua advertentievormen. Om gebruik te kunnen maken van Google Ads is een Google-account nodig voor de ondernemer. Dan is het nu tijd om het te hebben over de verschillende advertentievormen die Google aanbiedt.
Meer informatie?
Wil je meer informatie of ben je er over uit dat Convident jouw online marketing partner is?
Neem telefonisch of per mail contact op met ons op!
Wat zijn tekstadvertenties?
Tekstadvertenties zijn de standaard vorm van adverteren voor een SEA specialist. Dit betekent niet dat tekstadvertenties geen waarde bieden. Tekstadvertenties worden namelijk bovenaan de resultatenpagina getoond aan gebruikers. Door het instellen van zoekwoorden kan je zelf bepalen bij welke zoekopdrachten jouw advertenties moeten worden vertoond. Maar er zit een adertje onder het gras. Niet alle tekstadvertenties die worden ontwikkeld door ondernemers of SEA specialisten worden getoond in de betaalde zoekresultaten. Dit komt omdat Google Ads gebruik maakt van het veilingmodel om te bepalen of een advertentie wel of niet wordt getoond.
Een SEA specialist kan in Google Ads aangeven welk bedrag hij of zij maximaal wil uitgeven aan één klik op zijn advertentie. Bij tekstadvertenties dient de ondernemer namelijk alleen te betalen wanneer zijn advertentie wordt getoond en een internetgebruiker hier daadwerkelijk op klikt. Jouw tekstadvertentie kan dus meerdere malen worden vertoond in de betaalde zoekresultaten, maar wanneer geen enkele gebruiker er op klikt betaal jij ook niks. Deze zogenaamde kosten per klik worden ook wel Cost per Click (CPC) genoemd. In samenspraak met de ondernemer bepaalt onze SEA specialist een geschikt vastgesteld dagelijks budget. Op basis van de CPC en het budget kan Google Ads dus vaststellen of adverteerders nog in aanmerking komen om hun advertentie te tonen of dat het budget op is.
We gaan nog even terug naar de principes van het veilingmodel binnen Google Ads. De SEA specialisten van Convident weten precies wat werkt binnen het veilingmodel, maar het is goed om te beseffen waar dit model op berust. Het veilingmodel berust met name op twee factoren: het concurrentieniveau en de kwaliteitsscore van de betreffende advertentie. Het concurrentieniveau geeft aan hoeveel adverteerders een advertentie willen tonen voor een doelgroep of op een bepaalde zoekopdracht. Wanneer het concurrentieniveau hoog is, stijgt de CPC. De andere factor uit het veilingmodel is de kwaliteitsscore van de advertentie. De kwaliteitsscore van een advertentie wordt bepaald aan de hand van de volgende drie factoren:

1. Relevantie van jouw advertentie ten opzichte van het betreffende zoekwoord.
Voor deze factor analyseert Google Ads of het gezochte zoekwoord of de zoekwoordengroep overeenkomt met de content binnen jouw advertentie. Jouw advertentie wordt relevanter naar mate de betreffende zoekwoorden zijn opgenomen in jouw advertentie. Internetgebruikers die zoeken op een bepaald zoekwoord willen natuurlijk alleen advertenties getoond krijgen die ook daadwerkelijk relevant zijn voor de zoekopdracht. De kwaliteitsscore zal omlaaggaan wanneer bijvoorbeeld het zoekwoord niet is opgenomen in de titel van de advertentie.
2. Relevantie van achterliggende webpagina.
De relevantie van het zoekwoord en jouw advertentie zijn belangrijk. Daarnaast analyseert Google Ads ook hoe relevant de achterliggende webpagina is van de advertentie ten opzichte van het betreffende zoekwoord. Internetgebruikers die klikken op jouw advertentie omdat die relevant is voor hun zoekopdracht, willen wel op een webpagina komen die hen antwoord kan geven op hun vragen. Dit zorgt er namelijk voor dat de achterliggende webpagina relevant is ten opzichte van het betreffende zoekwoord. Wanneer een SEA specialist een achterliggende webpagina koppelt aan een advertentie die niet ingaat op het gezochte zoekwoord, zal de kwaliteitsscore omlaag gaan.
Wil je teruggebeld worden?
3. De verwachte click-through rate (CTR)
Als laatste heeft de verwachte click-through rate ook invloed op de kwaliteitsscore. De click-through-rate geeft het klikgedrag van internetgebruikers weer en bepaalt het verwachte aantal klikken per dag op een ontwikkelde advertentie. Google Ads berekent de waarde van de CTR vooraf en bepaalt zo of dit een positieve of negatieve invloed heeft op de kwaliteitsscore. Een hoge CTR geeft bijvoorbeeld aan dat Google veel klikken van internetgebruikers verwacht op jouw advertentie wanneer deze wordt getoond in de betaalde zoekresultaten.
De kwaliteitsscore die Google Ads een advertentie toewijst is een getal tussen de 1 en 10. De kwaliteitsscore en het concurrentieniveau worden beide gebruikt voor het veilingmodel van Google. De SEA specialisten bij Convident zorgen voor een positieve kwaliteitsscore en maken gebruik van zoektermen met een laag concurrentieniveau. Een laag concurrentieniveau en een hoge kwaliteitsscore zal leiden tot een gunstige positie met je advertentie binnen het veilingmodel. Bovendien hebben deze factoren dus ook invloed op de CPC voor de ondernemer. Wanneer er weinig concurrenten adverteren op het betreffende zoekwoord zorgt ervoor dat je met een lage CPC hoog kan staan in de zoekresultaten. Wanneer er veel concurrentie is op het zoekwoord, dan gaat de prijs van kosten per klik omhoog en zal je dus ook een hogere CPC moeten instellen om vaak weergegeven te worden in de zoekresultaten. Onze SEA specialisten hebben de kennis en ervaring in huis om jouw CPC laag te houden.

Wat is Google Shopping?
Google Shopping is een onlineverkoopdienst van Google, dat in 2002 onder de (oude) naam Froogle werd gelanceerd. SEA specialisten gebruiken Google Shopping om producten te tonen aan internetgebruikers wanneer zij zoeken op zoekopdrachten die relevant zijn voor de desbetreffende producten. De producten uit Google Shopping worden bovenaan de resultatenpagina (SERP) in Google getoond. Wanneer internetgebruikers dus zoeken naar producten die jij verkoopt wil je vertoond worden in Google Shopping. Hiervoor zijn twee manieren. SEA specialisten kunnen jouw producten laten tonen in Google Shopping op de organische manier en op de betaalde manier via advertentiecampagnes.
Een SEA specialist bij Convident start jouw Google Shopping activiteiten met het uploaden van jouw winkel- en productinformatie (productfeed) in Google. Het uploaden van jouw productfeed kan handmatig door middel van de Google Merchant Center of automatisch via Product feed Pro plug-in voor WooCommerce. Als een SEA specialist jouw productfeed in Google Shopping heeft staan kunnen internetgebruikers jouw producten zien zonder hiervoor te hoeven betalen. Wil je vaker vertoond worden in Google Shopping als gebruikers zoeken op relevante zoektermen voor jouw producten? Dan kan een SEA specialist een advertentiecampagne opzetten via Google Ads. Op deze manier wordt een koppeling gemaakt tussen jouw Google Ads advertentiecampagnes en Google Shopping.
Wil je meer weten over verkopen via Google Shopping?
Organisch of betaald verkeer via Google Shopping
“Via welke weg worden jouw advertentiecampagnes gelanceerd?”
Projecten waar we trots op zijn.
JC Kliniek
FEKO
Verwijsgids
Wat is display advertising?
Display advertising of display adverteren is een vorm van adverteren waarbij een SEA specialist gebruik maakt van banners. Banneradvertenties zijn grafische advertenties en worden getoond in het Google Display Netwerk (GDN). Voorbeelden van websites waarop jouw banneradvertenties getoond kunnen worden zijn NU.nl, YouTube of NOS.nl. Dit soort websites tellen dagelijks enorme hoeveelheden bezoekers. Het potentiële bereik van display advertising kan voor jouw bedrijf dus zeer groot zijn. Omdat een display advertising campagne opzetten geld kost, dient een SEA specialist van tevoren een duidelijk plan van aanpak te hebben opgesteld. Hierin wordt een goede afweging gemaakt van de kosten en baten van een eventuele display advertising-campagne.
Bij display adverteren wordt dus gebruik gemaakt van banneradvertenties, maar wat zijn banneradvertenties eigenlijk? Een banneradvertentie verschilt met een standaard advertentie op het gebied van tekst, afbeeldingen, flash, video en audio. Omdat banners over het algemeen gerichter zijn op een bepaalde doelgroep(en) levert het meerdere klikken op. Bovendien kan een SEA specialist ervoor zorgen dat jouw display advertising-campagne een positief beeld afgeeft van jouw bedrijf. Dit kan een positieve boost geven aan jouw merkbekendheid. SEA specialisten gebruiken Google Ads om display advertising campagnes op te zetten. Binnen Google Ads is het vervolgens mogelijk om te betalen per klik of te betalen per conversie. Bij betalen per conversie hoef je als ondernemer alleen te betalen wanneer klanten conversies genereren op jouw website/webshop of app.

Wat zijn discovery advertenties?
Sinds 2020 heeft Google een nieuwe vorm van adverteren binnen Google Ads uitgerold. Discovery advertenties zijn een vorm van adverteren waarbij de SEA specialist een groot aantal internetgebruikers kan targeten. Deze discovery advertenties zijn op verschillende plaatsen op het internet te vinden:
- Google Discover Feed
- Homepage Youtube en Watch Later Feed
- In Gmail onder promoties en sociaal
Maar wat is het verschil tussen discovery advertenties en standaard advertenties? Bij discovery advertenties kan de SEA specialist ervoor kiezen om een enkele afbeelding te tonen of een carrousel aan de internetgebruiker. Een carrousel ken je wellicht van de Facebook-advertenties waarbij je langs een aantal afbeeldingen kan swipen. De opties op het gebied van targeting bij discovery advertenties is te vergelijken met display advertising.
Wat zijn videoadvertenties?
De naam geeft eigenlijk al aan wat een SEA specialist doet bij een videoadvertentie. Videoadvertenties zijn video’s in de vorm van een advertentie. Deze videoadvertenties kunnen getoond worden op websites zoals YouTube en op andere sites va videopartners. Binnen de videoadvertenties zijn er verschillende indelingen mogelijk waardoor je hele unieke en gave advertenties kan maken.
De volgende advertentie-indelingen zijn mogelijk:
- InStream-advertenties die kunnen worden overgeslagen
- InStream-advertenties die niet kunnen worden overgeslagen
- Video discovery-advertenties
- Bumperadvertenties
- Outstream-advertenties
- Masthead-advertenties
In samenspraak met de ondernemer maakt de SEA specialist een keuze met welke advertentie-indeling hij of zij gaat adverteren.
Videoadvertenties bieden de gebruiker een unieke ervaring
Wil je teruggebeld worden?

Wat is remarketing?
Remarketing wordt ook wel retargeting genoemd. Bij remarketing probeert een SEA specialist eerdere bezoekers van jouw website of webshop de weg weer terug te laten vinden. Hierbij maakt de SEA specialist gebruik van gerichte advertenties. Bezoekers van jouw website hebben al interesse getoond in jouw producten/diensten of bedrijf. Helaas zijn zij alleen zonder aankoop of conversie te doen al vertrokken. Maak je geen zorgen, in weinig gevallen zullen websitebezoekers de eerste keer iets aanschaffen of een conversie verrichten. De SEA specialisten van Convident weten precies hoe ze deze groep een extra duwtje in de rug kunnen geven en zo laten overgaan tot aankoop. Remarketing geeft dit extra zetje door zeer gerichte beeld-, tekst-, videoadvertenties aan de eerdere bezoekers te tonen.
Deze eerdere websitebezoeker kunnen via verschillende onlinekanalen worden benaderd. Bij remarketing houdt de SEA specialist altijd jouw doelgroep(en) en bedrijf in het achterhoofd. Het remarketing traject bij Convident start met een SEA specialist die een remarketingtag op iedere pagina van jouw website of webshop plaatst. Een remarketingtag is een stukje codefragment (remarketing pixel) dat in de backend van jouw website/webshop wordt geplaatst. Dit gebruikt een SEA specialist samen met (legale) cookie om bezoekers van jouw website/webshop toe te voegen aan zogeheten remarketinglijsten. Deze remarketinglijsten worden gebruikt om websitebezoekers te kunnen segmenteren en vervolgens gerichte advertenties te tonen.
Bij de juiste invulling van remarketing kan het zeer rendabel zijn voor jouw bedrijf
Een SEA specialist van Convident heeft nu remarketinglijsten tot zijn beschikking met potentiële klanten. De vraag blijft via welke onlinekanalen worden de remarketinglijsten getarget? De bekendste vorm van remarketing is Google Ads remarketing. Een SEA specialist zet een remarketingcampagne op via Google Ads en toont deze vervolgens aan internetgebruikers via het Google Display Netwerk (GDN). Daarnaast is er binnen Google Ads ook de mogelijkheid om dynamische remarketing in te zetten. Dynamische remarketing verschilt van de standaard remarketing omdat hierbij specifieke producten/diensten of merken worden getoond aan gebruikers uit remarketinglijsten die al eerder hebben gekeken naar deze specifieke producten.
Als laatste is er de mogelijkheid voor een SEA specialist om remarketinglijsten voor zoekadvertenties (RLSA) toe te passen. Deze functie binnen Google maakt het mogelijk om mensen te benaderen met remarketingcampagnes die jouw website/webshop al eerder hebben bezocht via tekstadvertenties.
“Een SEA specialist ontwikkelt een winstgevende SEA-campagne”

Wat kost een SEA specialist?
De kosten van een SEA specialist zijn zeer afhankelijk van de SEA-activiteiten die dienen uitgevoerd te worden. Daarnaast verschilt het per opdracht hoeveel voorwerk en nawerk er nodig is bij het plaatsen van een advertentiecampagne binnen Google Ads. Wanneer een ondernemer een simpele tekstadvertentie wil plaatsen, kan een SEA specialist gemakkelijk een advertentiecampagne opzetten in Google Ads. Voor het uitvoeren van een gedegen zoekwoorden onderzoek voor de tekstadvertenties en het ontwikkelen van de tekstadvertentie in Google is een SEA specialist gemiddeld 1 à 2 uur mee bezig. Wanneer meer uitgebreide advertenties moeten worden ontwikkeld, zoals Google Shopping of een remarketingcampagnes, kost het een SEA specialist meer tijd en lopen de kosten op.
Kom meer te weten over de kosten van een SEA-marketing campagne in het algemeen!
Meer informatie?
Wil je meer informatie of ben je er over uit dat Convident jouw online marketing partner is?
Neem telefonisch of per mail contact op met ons op!
Wat zijn de voor- en nadelen van een SEA specialist?
Het toepassen van een SEA-marketingcampagne door een SEA specialist brengen een aantal voor- en nadelen met zich mee. Hieronder hebben we een lijstje voor je opgesteld.
Voordelen van een SEA specialist?
1. Direct resultaat
Een SEA specialist zorgt ervoor dat jouw SEA-marketingcampagne direct resultaat biedt. Een SEA specialist ontwikkeld jouw advertentie en stelt het dagelijkse budget vast. Met de kennis en ervaring zorgt een SEA specialist voor een geschikt bod en de juiste zoektermen. De advertentiecampagne kan live worden gezet en zal direct websitebezoekers opleveren. Het directe resultaat vraagt wel dat de advertentiecampagne live blijft. Op moment dat jij als ondernemer besluit om te stoppen met het adverteren in Google Ads, zal jouw SEA-marketing ook ermee stoppen. Hier in de nadelen meer over.

2. Gericht adverteren
Een SEA specialist kan binnen SEA-marketing zeer gericht adverteren. Door de verschillende mogelijkheden van adverteren binnen Google Ads en daarbuiten, is er altijd een geschikte optie. Hierbij neemt de SEA specialist jouw doelgroep(en) en relevante zoekwoorden mee. Daarnaast kan de adverteerder doelgroepen aanmaken en op die manier aangeven aan welke doelgroep(en) de advertentie(s) getoond kan worden.
Een SEA specialist kent vele voordelen, houd je ook de nadelen in de gaten?
3. Bovenaan verschijnen
Een SEA specialist kan met het juiste bod ervoor zorgen dat jouw advertenties bovenaan de resultatenpagina worden getoond als internetgebruikers hiernaar zoeken. Een SEO specialist heeft veel meer tijd nodig om ervoor te zorgen dat jouw website of webshop wordt vertoond in de organische zoekresultaten.
4. Naamsbekendheid
Een ander voordeel dat een SEA specialist met zich meebrengt is dat hij of zij weet hoe jouw naamsbekendheid valt te vergroten. Door te bouwen aan de bekendheid van en de positieve associatie met jouw business, producten/diensten, zal jouw merkbekendheid toenemen.
Wil je teruggebeld worden?
Nadelen van een SEA specialist
1. Geen organisch verkeer
Een nadeel van een SEA specialist is dat hij/zij geen organisch verkeer oplevert voor jouw website of webshop. Bij organisch verkeer zijn er geen kosten gemaakt om voor websitebezoeker te zorgen. Een SEA specialist probeert hoge posities te bemachtigen in de betaalde zoekresultaten van Google. Op moment dat jij een SEA specialist besluit om te stoppen met het adverteren in Google Ads, zal jouw SEA-marketing ook ermee stoppen. Dit kan betekenen dat jouw website of webshop opeens veel minder bezoekers telt en inkomsten dus teruglopen. Houdt altijd in het achterhoofd dat een SEA specialist direct resultaat kan opleveren, maar stopt wanneer jouw advertentiecampagne ook wordt stopgezet.

Laat een vrijblijvende SEA scan uitvoeren door onze SEA specialist
2. Kost geld
Zoals al eerder besproken kost een SEA specialist geld. Voor het (eventueel) aanmaken van een Google Ads account, het uitvoeren van een zoekwoorden onderzoek, het ontwikkelen van een advertentiecampagne en het live zetten hiervan is tijd en dus geld nodig. De kosten voor een SEA specialist verschillen met de benodigde acties die dienen uitgevoerd te worden en de grootte van de advertentiecampagnes.
Waarom is eenSEA specialist belangrijk?
SEA-marketing is nog steeds een zeer belangrijk onderdeel van online marketing. Vroeger werd met name reclame gemaakt via de krant, televisie en radio. Tegenwoordig ervaren wij reclames op televisie steeds meer als irritant en opdringerig. SEA-marketing daarentegen heeft nog steeds zijn waarde van adverteren behouden. Echter is het hierbij wel van belang dat SEA-marketing op de correcte wijze wordt toegepast. Cruciaal hiervoor is een SEA specialist. Een SEA specialist is belangrijk omdat hij of zij relevante advertentiecampagnes kan opzetten. Een SEA specialist gaat actief opzoek naar relevante zoekwoorden, analyseert welke internetgebruikers een behoefte hebben aan jouw product of dienst en bepaalt welk onlinekanaal het beste voor adverteren te gebruiken is. Internetgebruikers geven zichzelf steeds minder de tijd om te oriënteren op de zoekresultatenpagina en klikken vaak de eerste optie (een tekstadvertentie) aan. Het ontwikkelen van een effectieve advertentie in de betaalde zoekresultaten kan als lastig worden ervaren, dus biedt een SEA specialist de uitkomst.

Een SEA specialist van Convident levert relevante en gerichte advertenties op

Een SEA specialist uitbesteden aan Convident
Het opzetten, uitvoeren en analyseren van jouw advertentiecampagnes kan een tijdrovend en lastig proces zijn. Het uitbesteden van een SEA specialist bij Convident kan dus erg relevant zijn voor jouw onderneming. Als een SEA specialist van Convident wordt ingezet kan jij je focussen op jouw producten, diensten, klanten en partners. Onze SEA specialisten zetten jouw advertentiecampagne(s) neer en beheren deze maandelijks. We helpen je met het vergroten van je advertentie bereik. Dat doen we onder meer door de volgende toepassingen:
1. Grip op de resultaten
Door jouw advertentiecamapagnes te laten beheren door één van de SEA specialisten bij Convident krijg je meer grip op jouw resultaten. We kunnen je perfect helpen met het verantwoord (online) groeien als bedrijf en het maximale resultaat uit je budget halen. Hierbij nemen onze SEA specialisten ook een adviserende rol in.
2. Controle
Een SEA specialist zorgt ervoor dat jij altijd de controle hebt over je uitgaven en geplaatste advertenties. Onze SEA specialisten zijn gecertificeerd om te adverteren binnen zoekmachines. Bovendien kunnen ze jou altijd een onderbouwde keuze geven.
Een SEA specialist zorgt voor grip, controle en meetbaarheid
3. Meetbaarheid
Tot slot stellen onze SEA specialisten maandelijks een rapportage op van jouw uitgevoerde SEA-marketingcampagnes. De maandelijkse overzichten geven antwoord op vragen zoals waar je bezoekers vandaan komen, wat hun leeftijd is of welke kanalen ze gebruiken. Zo zorgen wij ervoor dat jouw advertentiecampagnes worden gemeten en bijgestuurd waar nodig.
Kan jouw website of webshop meer verkeer en/of conversies gebruiken? Neem contact met ons op om een gerichte advertentiecampagne voor jouw doelgroep(en) te ontwikkelen. Wil je gewoon even sparren met een SEA specialist van Convident? Kom dan langs op kantoor om de mogelijkheden van SEA-marketing voor jouw bedrijf te bespreken.
Projecten waar we trots op zijn.
JC Kliniek
RevaMed
Restaurant de Betere Tijden
Wil je teruggebeld worden?