Support Convident bij De Klantvriendelijkste Organisatie van Noord-Nederland prijs

De Klantvriendelijkste Organisatie van Noord-Nederland is dè prijs voor organisaties in Drenthe, Friesland en Groningen die klantgerichtheid erg belangrijk vinden. Het event is in het leven geroepen door CRISP Klantgeluk en SAMR Marktvinders, tevens initiator van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. De prijs van de KVONN verkiezing is een hele bijzondere. Dit komt namelijk omdat het geen juryprijs is, maar de prijs waar jouw klanten bepalen of jij hem wint en dus verdient.

“En dat maakt deze prijs zo bijzonder”, aldus ondernemer en co-founder Rick Dreise van Convident. “KVONN is op zoek naar het meest klantvriendelijke bedrijf van het noorden en dat past perfect bij de plannen en ambities die we met Convident hebben. De support, geweldig om een bijdrage te leveren! Trots op het mooie werk van ons team”.

Klant- en servicegericht

Bedrijven, organisaties en overheidsinstellingen succesvol laten groeien op het web. Dat is onze missie. Convident draait sinds 1 januari 2015 mee in de online wereld, opgericht door co-founders Rick Dreise en Rutger van de Griendt.

Rick vervolgd zijn verhaal: “Als digital agency bieden we online oplossingen die rechtstreeks een bijdrage leveren aan het bedrijfsresultaat van onze klanten. We hebben een zeer klant- en servicegerichte instelling. Korte communicatielijnen en persoonlijk contact speelt daarin een hele belangrijke rol. Met ons enthousiaste team creëren we dagelijks mooie succesverhalen. Na onze nominatie voor De Jonge Ondernemingsprijs, zijn we nu betrokken bij De Klantvriendelijkste Organisatie van Noord-Nederland. Vanuit onze locatie in hartje Groningen, wil je daar als groeiende organisatie in noord Nederland gewoon graag bijhoren”.

Hoofdkantoor in één van de Noordelijke provincies

Alle organisaties waarvan het hoofdkantoor in één van de drie Noordelijke provincies is gevestigd, mogen zich inschrijven. Rick: “We vinden het belangrijk om te doen wat we leuk vinden, maar ook waar we ons mee kunnen identificeren. Convident heeft bepaalde kernwaarden. Dit zijn waarden die klanten, partners, medewerkers en relaties van ons mogen verwachten en spelen een belangrijke rol in onze klantvriendelijkeid”.

De waarden zijn:

  • Support aan MVO en duurzaamheid projecten.
  • Transparant in privacy en voorwaarden.
  • Korte communicatie lijnen.
  • Afspraak is afspraak.
  • Informele en familaire (werk)sfeer.
  • Duurzame lange termijn relaties.
  • Samenwerken, een breed scala aan (lokale) partnerships.
  • Exclusiviteit door maatwerk oplossingen bieden.
  • Persoonlijk, klant- en servicegerichte instelling.
  • Klant is altijd eigenaar van zijn of haar product.
  • Specialistische WordPress & custom development kennis.
  • Ontzorgen van klanten en partners in digitale producten.
  • Verbinden en professionals opleiden.
  • Volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.
  • Focus op MKB bedrijven, grote bedrijven en overheid.
  • Een bedrijf waar mensen bij willen horen.

Media aandacht

Het winnen van De Klantvriendelijkste Organisatie van Noord-Nederland award levert veel media-aandacht op. Je kunt ervan uitgaan dat andere bedrijven bij je langs willen komen om te kijken en te horen hoe jij dat voor elkaar hebt gekregen! De KVONN verkiezing richt zich niet op negatieve, maar op positieve klantervaringen. Ze vragen op waar jouw klanten nou echt enthousiast over zijn. Ons advies: Ga deze ervaring aan en geef je bedrijf net als Convident hier een boost.

Bedrijfsvideo Convident

Rick
Co-founder